Kata Aluan Kolej Kediaman
Visi
- Untuk menjadikan pengurusan pentadbiran kolej kediaman yang berkualiti dan bersistematik
Misi
- Memastikan pengurusan pentadbiran kolej kediaman mengikut prosedur kerja yang ditetapkan agar dapat melahirkan staf yang berketrampilan dan berdaya saing
- Mewujudkan persekitaran kolej kediaman yang kondusif dan selamat dengan prasarana yang lengkap
- Memastikan pengurusan pentadbiran kolej kediaman dilaksanakan melalui kerjasama yang jitu, penghayatan budaya kerja cemerlang dan penambaikan yang berterusan
Kami, pihak pengurusan pentadbiran kolej kediaman beriltizam akan :-
- Memastikan urusan penempatan setiap pelajar ke kolej kediaman diselesaikan pada hari pendaftaran
- Memastikan kemudahan prasarana pelajar mencukupi dan terurus sepanjang masa.
- Memastikan keselamatan dan kebajikan pelajar semasa berada di kolej kediaman.
- Memastikan segalasuratberdaftar pelajar diterima oleh pelajar dengan cepat setelah tiba di kolej kediaman.
- Memastikan aduan kerosakan yang diterima dari pelajar diselesaikan dalam tempoh (2) hari bekerja bagi kes kecil dan (12) hari bekerja bagi kes besar.
- Memastikan pelajar dihantar untuk menerima rawatan dalam tempoh selewat-lewatnya (30) minit selepas aduan diterima.
- Memastikan waris mendapat maklumat berkaitan dengan pelajar yang hendak dihubungi selewat-lewatnya dalam tempoh (30) minit.
- Memastikan pelajar yang mempunyai masalah yang berkaitan dengan kolej kediaman diselesaikan dalam tempoh (2) hari bekerja.
Kakitangan Kolej Kediaman
Room Sweet Room :D
ReplyDelete