Monday, 9 September 2013

Kolej Kediaman

Kata Aluan Kolej Kediaman

Visi
  • Untuk menjadikan pengurusan pentadbiran kolej kediaman yang berkualiti dan bersistematik
Misi
  1. Memastikan pengurusan pentadbiran kolej kediaman mengikut prosedur kerja yang ditetapkan agar dapat melahirkan staf yang berketrampilan dan berdaya saing
  2. Mewujudkan persekitaran kolej kediaman yang kondusif dan selamat dengan prasarana yang lengkap
  3. Memastikan pengurusan pentadbiran kolej kediaman dilaksanakan melalui kerjasama yang jitu, penghayatan budaya kerja cemerlang dan penambaikan yang berterusan
Piagam Pelanggan Pejabat Pentadbiran Kolej Kediaman

Kami, pihak pengurusan pentadbiran kolej kediaman beriltizam akan :-
  1. Memastikan urusan penempatan setiap pelajar ke kolej kediaman diselesaikan pada hari pendaftaran
  2. Memastikan kemudahan prasarana pelajar mencukupi dan terurus sepanjang masa.
  3. Memastikan keselamatan dan kebajikan pelajar semasa berada di kolej kediaman.
  4. Memastikan segalasuratberdaftar pelajar diterima oleh pelajar dengan cepat setelah tiba di kolej kediaman.
  5. Memastikan aduan kerosakan yang diterima dari pelajar diselesaikan dalam tempoh (2) hari bekerja bagi kes kecil dan (12) hari bekerja bagi kes besar.
  6. Memastikan pelajar dihantar untuk menerima rawatan dalam tempoh selewat-lewatnya (30) minit selepas aduan diterima.
  7. Memastikan waris mendapat maklumat berkaitan dengan pelajar yang hendak dihubungi selewat-lewatnya dalam tempoh (30) minit.
  8. Memastikan pelajar yang mempunyai masalah yang berkaitan dengan kolej kediaman diselesaikan dalam tempoh (2) hari bekerja.



Kakitangan Kolej Kediaman

1 comment: